Ger mig på det här med bloggning igen

Provar på att börja blogga igen vet inte riktigt hur det kommer gå eftersom hitils så slutar det alltid med att jag tröttnar på det och sen blir sugen på att bara skriva lite men men hoppas på det bästa!Jag heter ialla fall Ida bor söder om stan lever mitt liv som alla andra tonåringar, kommer blogga om mitt lilla liv som nog inte är så
speciellt.
Nu är ju höstlovet över tyvärr men känns som jag varit ledig i evigheter så kankse blir ganska skönt att komma tillbaka till det normala.Tänkte köra på en frågestund någon gång i veckan oxå så ni kan få redan på lite mer om mig! Men hoppas ni fortsätter läsa här så länge jag orkar blogga denna gång!
 
Här är en liten charmig ego bild på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0